2007. április 19., csütörtök

Látogatóban Zsannánál

Ma este apával meg anyával látogatóba mentünk egy velem majdnem egyidős kislányhoz, Zsannához. Egészen pontosan 10 nappal vagyok idősebb nála. Látogatónk apropóját az adta, hogy pár nap múlva, vasárnap lesz a keresztelője, és őt apa fogja a keresztvízzel nyakon önteni. Nagyon muris volt vele együtt a járókában, ő az én számba dugta a kezét, én meg az övébe az enyémet, így kellemesen eltöltöttük az időt. Ha épp nem egymás szájában túrkáltunk, akkor legalábbis megfogtuk egymás kezét, jó pajtásokhoz illően, vagy egymás ruháját cibáltuk lelkesen. Nagyon klasszul éreztem magam! Fénykép is készült rólunk, majd anya elkéri Zsanna anyukájától, és akkor megmutatjuk itt is, micsoda buli volt a mai este! De most már késő van, úgyhogy visznek is engem csicsimicsizni. Vagyis búvázni. Ami az alvást jelenti bánkiul. Úgyhogy jó éjt, szép álmokat!

0 Comments: