2007. május 5., szombat

Heti beszámoló

Egészen pontosan egy hete jelentkeztem utoljára, úgyhogy itt az idő, hogy ismét hírt adjak magamról.
Ígértem, hogy értesítelek benneteket, ha átfordultam a hátamról a hasamra, úgyhogy most értesítelek benneteket: ÁTFORDULTAM. Még a múlt héten, csak a rengeteg elfoglaltságom mellett nem volt időm, hogy azonnal jelezzem ezt a kimagasló teljesítményt. Rendesen forgok már ide-oda, bár néha még úgy teszek, mintha elfelejtettem volna hogyan is kell, hogy apa vagy anya segítsen. De ha történetesen nincsenek ott, akkor megy az egyedül is :-) (Erre mondaná a Keresztanyu, hogy "Nagy huncut vagy te, Dani".)
A múlt héten többféle érdekes dolog is történt velem. Pl. voltam a falusi majálison, ami nem nagyon tetszett, mert fülsiketítő volt a zaj, dübörgött a zene, meg nagy volt a tömeg... Úgyhogy, miután mindenkinek a tudomására hoztam, hogy én most pocsékul érzem magam, szüleim hazavittek. Home, sweet home.
Sokkal kellemesebb élményem a családi májuselseje: az egri kirándulás. Ha jól emlékszem, ez volt az első egésznapos kirándulásom. A miskolci nagyszüleimmel találkoztunk Egerben, és egy jó nagyot sétáltunk a városban.
Ezen kívül még arról is be kell számolnom, hogy múlt vasárnap ügyes voltam, mert amíg apa és anya az istentiszteleten ügyködtek, addig Klári védőnéni vigyázott rám, én pedig nagyfiú módjára nem sírtam! (Legutóbb ilyenkor ugyanis végigsírtam azt az egy órát, amíg a szüleim távol voltak.) Szóval most csak esetleg pityeregtem kicsit, de különben nagyon jól éreztem magam Klári nénivel! Máskor is meghívom majd, hogy vigyázzon rám!

Na, most be is fejezem, és hagyok még pár sort itt anyunak, mert jelezte igényét, hogy ezúttal ő is írni szeretne a naplómba!



 




 


 

0 Comments: