2007. május 25., péntek

Pancsi Lanával

A mai nap különösen is mozgalmas volt számomra. Először is, alig hogy felébredtem, meg kicsit rendbe szedtek, máris egy csomó bácsi meg néni csodáló pillantásának lettem kitéve. Anya előző munkahelyéről ugyanis látogatóba jött hozzánk egy kisebb csoport (egészen pontosan 22 fő), és a csoport minden tagjának be kellett mutatkoznom. Azt hiszem jó fejnek találtak, meg azt is mondták, hogy igazán szép vagyok. Csak el ne bízzam magam...
Délután pedig Lanáékhoz mentünk, meghívott ugyanis első számú Barátnőm, hogy csobbanjak vele egy rövidet a kis felfújható medencéjében. Én pedig egy ilyen meghívásnak nem tudok ellenállni. Úgyhogy pancsoltunk kicsit, meg jól lefröcsköltük egymást és az anyukáinkat. Lana anyukája készített fényképeket is, ha elküldi anyának, feltétlenül megmutatom őket!
A holnapi napra pedig már nagyon készülök, mert végre jön az Unokatesóm, a Doresz, és már nagyon várom! Úgyhogy már csak egyet kell aludni a találkozásig, amit én most meg is teszek :-)

Photo Hosting at imageloop.com

0 Comments: