2007. július 4., szerda

Csalán

Tegnapelőtt este kezdődött, néhány piros folttal... Aztán tegnap reggelre már hatalmas piros duzzadt kiütések lettek belőle mindenhol: pocakomon, karjaimon, popsimon. Szóval csalánkiütésem van. Hogy mitől? Na, ez fogas kérdés. Még a Doktornénim se tudja. Talán attól a bébiételtől, ami gabonát is tartalmazott, talán valami vírusra így reagál a szervezetem... Mindenesetre ezt leszámítva teljesen jól vagyok, nem látszik rajtam betegségnek nyoma se, csak éppen ezek a piros foltok jönnek elő rajtam időnként, főleg reggel, amikor felkelek. Most kapok rá gyógyszert, és remélem hamar elmúlik ez a kiütött állapot. Holnap a Doktornéni megvizsgálja a pisimet is, úgyhogy ma éjjel egy zacsiba kellene egy adagot termelnem :-) Számomra nem volt olyan vicces a felhelyezése, mint a szüleimnek, akik a röhögéstől alig bírták felragasztani... Idétlen egy népség...
Amúgy az ülés-dolog már nagyon jól megy, már több módszert is kikísérleteztem a felülésre, és lelkesen gyakorlok. A kúszásban meg világbajnok vagyok, már a szobából is kikúszom, nem állhat semmi az utamba. Kedvenc céljaim egyébként a mobiltelefon, távirányító, karóra, papucs elérése, ezen kívül mindenféle színes újságot nagyon szeretek felismerhetetlenné tenni. Úgyhogy most a mamim elkezdheti átrendezni a lakást, meg kezdhet sürgősen mindent elpakolni, különben jövök és én pakolok...

0 Comments: