2007. szeptember 8., szombat

TY

Eddig ugye a K volt a sláger. Ezt gyakoroltam unos-untalan. Hogy "kkkkkkkkk" meg "kkkkkh" meg "kkkkkhhhhkk. A hang gyakorlása közben még a nyálammal is sikerült gurgulázni. Most váltottam, a kkkkkkk már nagyon megy, úgyhogy a TY következett soron. Úgymint työ, ilyen egészen röviden, vagy esetleg tttttttttyö, így, hosszan megnyomva, netalántán tttyöty (és ezt nem anyukám cicijére értettem :-). Na, ennyi elég is mára a szóból.
Más. Anya mostanában fura ízű kajákkal etet. Nem olyan aranyos kis üvegből, amin baba van, hanem csak simán, kis tálkából, és nagy vigyorral hozzáteszi minden kanálhoz, mielőtt benyomná a számba, hogy ezt akkor most ő főzte nekem. Nem is értem, most lelkesednem kellene?!? A másik papi sokkal jobb volt - hogy köztünk legyen szólva... Azért ez is lecsúszik - hála a jó étvágyamnak - de a múltkori bolognai spagettinek a nyomába se érnek anya próbálkozásai, azt meg valami Nestle bácsi főzte, vagy mi... Ő biztos valami szuper szakács. Na mindegy, állítólag bele kell nyugodnom, hogy életem további részében anya fog rám főzni és nem Nestle bácsi. Brrrrr!

6 Comments:

Névtelen said...

Hello Danibébi,
nyugi, majd jön egyszer egy másik néni, és akkor majd az fog rád főzni állandóan. És akkor majd visszasírod az anyukád kajáit!

adélnagynéni

Névtelen said...

MI?!? Hozzánk költözik a Nagyi?? :-))

Névtelen said...

Szia Dani!

Ha megyek legközelebb hozzátok akkor ígérem főzetek és csomagoltatok Neslé bácsival a kedvenc kajádból:)
Ja és ha tudsz már "k" megy "ty" betűt is akkor kellene már gyakorolni a keresztanyut:)

Puszi
Judit k.a.

Névtelen said...

Akkor sürgősen egyeztessünk időpontot!

Névtelen said...

Okés:) Legyen szeptember 30. Vasárnap. Anyukád írja be a naptárába:)

Judit k.a.

Névtelen said...

Várunk :-)