2007. november 30., péntek

Dani beteg

Tegnap este kezdődött, minden előzmény nélkül. A vacsora előtti szokásos türelmetlenségi-sírásnál arra lettem figyelmes, hogy ahogyan nagy levegőket vesz, olyan ugatásféle hangot hallat. Először azt hittem, valamit félrenyelt, de aztán megbizonyosodtunk róla, hogy nem. Aztán amikor megnyugodott, utána már nem hallatszott többet ez az "ugatás", így lassan kezdtem én is megnyugodni. Éjszaka aztán többször ébredt, nem köhögött, de ahogy álmában felsírt, ismét csak ezt a csúnya hangot adta. Még este beszéltem a doktornéninkkel, hogy ha gáz van éjjel, akkor szólok, ha nincs, akkor ma eljön hozzánk. Úgyhogy ma eljött és megnézte Danit. Gondoltam, hogy semmi súlyos, mert láza nincs, a kedve változatlanul jó, csak kicsit be van rekedve. Doktornéni szerint azonban elég súlyos, nem a torkánál van gyulladás, hanem lejjebb, és az nagyon nem jó. De amúgy a rekedtségen kívül más külső tünete nincs. (Az meg külön tetszik neki, hogy most ilyen fura hangja van, állandóan próbálgatja...)
Mindenesetre kaptunk gyógyszereket, aztán majd holnap kell telefonálnom a dokinéninek, hogy javult-e az állapota. Remélem így lesz.
(Bár állítólag még egy csúnya köhögéses időszak is vár ránk, ami ezt a gyulladást szokta követni...)

0 Comments: