2007. november 28., szerda

Készülődünk...

... az ádventre. Az az igazság, hogy az ádventi kalendáriumot ebben az évben nem magam készítettem, hanem egyszerűen vásároltunk egyet, ugyanis miután szétnéztem egy kreatív boltban, arra a megállapításra jutottam a pofátlanul magas anyagárakat látva, hogy egy igényesebb kalendárium vásárlása is harmad-, negyed-, feleannyiba kerül, mintha magam csinálnám. Persze a hátulütője a dolognak, hogy az országban nem egyedül nekünk lesz ilyen, de ebben az évben ez mindegy is.

Viszont Rudi saját kezűleg készült a bejárati ajtó mellé. Én a saját kezemmel készítettem, Dani az ő saját kezével megpróbált ebben megakadályozni, vagy legalábbis hátráltatni, de én győztem. A végeredménynek aztán ő is örült :-)

Rudin kívül is készült néhány díszítőelem a lakásba, meg előbányásztuk a karácsonyi illatú illóolajokat, a nagy karácsonyi-cuccos dobozt, ahol az évek alatt felhalmozott ádventi-karácsonyi dolgok hevernek a decemberre várva.

Jó dolog ez az ádvent.

4 Comments:

Névtelen said...

És hogy is működik ez a Rudi? Van egy fiók, és abba raksz minden nap valamit, vagy felakasztasz rá előre zsákokat, vagy hogy?

Névtelen said...

Rudi csak dísz... Nem csinálunk vele semmit, csak köszönünk neki, amikor hazaérkezünk :-) Ádventi naptár az másfajta van, még nem tudom, miket rakjak bele, de majd kitalálok valamit. Esetleg ötlet?

Névtelen said...

Tavaly én azért nem csináltam még naptárt, mert olyan érzésem volt, hogy még nem igazán érdekelné Doreszt. Csokit nem akartam belerakni, a mütyűrök még nem kötötték volna le, és inkább akartam karácsonyra egy nagy dolgot, mint 24 kicsit, amit utána úgyis csak szétdobál. Most már azért könnyebb lenne. (Igaz, most meg a szobafogság miatt nem tudtam vásárolgatni, úgyhogy képes lett) ESetleg a képek egy ötlet. hóember, rénszarvas, fenyőfa, labda, stb. És minden kibontáshoz egy éneklés.

Névtelen said...

Közben megvettem a decemberi Kismamát, és ott van minden napra egy ötlet, lehet, hogy azt fénymásolom, és minden zsebecskébe belerakok egyet, a többség jól megvalósítható.