2007. december 13., csütörtök

Szülinapi mozaik

Igazi szülinapi party, lufikkal meg csákókkal, ez utóbbit Dani rövid úton leoperálta magáról, valami olyan arckifejezéssel, hogy "magatokból csinálhattok hülyét, de belőlem légyszi ne" :D. A menü sajtkrémleves volt, ananászos-mandarinos kukoricasaláta, tejszínes csirkefalatokkal töltött cukkini krumplipüré körettel, dessszertnek pedig a muffin, amin elvileg színes cukormáznak kellett volna lennie, de engem megvezettek a boltban, amikor azt mondták, hogy a sütőAROMA az, amivel festeni szokták a cukormázat, én ellenben hiába kevertem a különböző aromákat hozzá, max. enyhe sárgás elszíneződés volt megfigyelhető. De a cukorkák legalább színesítettek a látványon. A sok aromának köszönhetően azonban a süti inkább a Chokito után szabadon "szép, de nem finom" lett, ellenben ha az ember lekapargatta a cukormázat, akkor alkalmas emberi fogyasztásra.
A délutáni kávé mellé dukált a torta, ami a muffinnal ellentétben nagyon finom volt, kókuszos meg csokis, viszont a muffinnal szintén ellentétben ezt nem én csináltam... Gyújtottunk egy gyertyát is, amit aztán el is fújtunk, az Ünnepelt segítségére még nem számíthattunk ebben a dologban.
A nap további részében pedig a játéké volt a főszerep, rengeteg hancúrozás, ajándék-kipróbálás, fogócska és kukucsolás, úgy kifáradt, hogy este 9-kor egy szava se volt, amikor ágyba dugtuk. A kis Egyévest, aki mellesleg most már rendes PIZSIBEN alszik, kérem szépen :-).

2 Comments:

Névtelen said...

Bár utólag,de azért nagyon boldog első(és még rengeteg)boldog szülinapot kívánok a fiatalembernek!
És nagyon helyes az új frizuval!

Névtelen said...

Köszönjük szépen :-)!