2008. január 5., szombat

Hajmeresztés

  • Hárompontos biztonsági övvel való leszorítás ellenére kimászik az etetőszékből, ma csak egy fél percre fordultam el, és az asztalon mászott épp négykézláb. Eddig azt hittem, de mégse hülyeség az 5 pontos biztonsági övvel felszerelt etetőszék... Na, majd legközelebb...
  • A pelenkázóról hátrafelé lemászik az ágyába. Kicsit magas még neki, és huppan egyet a fenekére, de ez nem különösebben zavarja. Az annál inkább, hogy így csapdahelyzetbe kerül, és könyörögnie kell, hogy kivegyem (a mi kiságyunkon nincs kiszedhető rács...) mert azért azt mégse úgy gondolta, hogy azért mászott bele a kiságyba, mert ott szeretne dekkolni.
Nekem meg égnek merednek hajszálaim. Pláne, amikor már nemcsak az ágy irányába próbálkozik...

1 Comment:

Névtelen said...

Jéééééézusom! Értem az égnek meredt hajszálakat. Milyen jó, hogy én már nagyon régóta a nagyágyon vagy földön pelenkázok! (csak mert nem bírtam, hogy mindig hasbarúgott)