2008. május 11., vasárnap

Pünkösdi arc


Ilyen képpel vártuk a pünkösdöt...

A kék foltokat akkor szerezte be, amikor nagy iramban megindult kisbicajjal a kapu irányába, aztán élvezte, hogy felemelt lábakkal száguld, és végül sajnos a kapu előtt se tette le a lábát, úgyhogy úgy nekivágódott a vaskapunak, hogy.... hogy hát megijedtünk... Nagyobb gond szerencsére nem lett, csak a szeme fölött egy jó nagy kék folt, meg a pofikáján - még úgyse láttam olyat, akinek a pofija lett volna kék foltos...

A homloksérülés akkor keletkezett, amikor rohamléptekkel próbált lejönni a kertünkben levő egyik meredek részről, aztán valamiben megbotolhatott, mert nem arcra esett, ahogyan az várható lett volna, hanem egy szabályos szaltót hajtott végre a levegőben, és a hátára puffant. Ezzel együtt persze valahogy a homloka is lehorzsolódott. Én meg azt se tudom, hogy mit kell csinálni ilyen sérülésekkel, nem volt nekem igazán soha komolyabb sebem, nem voltam az a balesetes gyerek. De úgy látom, hogy Dani mellett nem ártana elvégezni egy elsősegély tanfolyamot. Most még csak a nadrágjai lesznek minden egyes kerti tartózkodásunk alkalmával füves-sáros kopottak, de ha mondjuk rövidnaciban fog járni, akkor szerintem nem lesz az a seb a térdén, ami a nyár folyamán begyógyulna. Az Apja szerint vegyünk neki egy térdvédőt, egy könyökvédőt meg egy bukósisakot, aztán hadd menjen. Megfontolom.

8 Comments:

Névtelen said...

Úúúúúúúúúúúú! Ez komoly! :(((
Sok gyógypuszit küldök a dudorra, horzsolásra, kék-lila foltokra :*!

Névtelen said...

A rövidnaci még nálunk is mindig térdhorzsolással jár együtt... úgyhogy egyelőre maradunk a 3/4-es nadrágoknál.

Névtelen said...

Van egy olyan piros fertőtlenítő, ami nem csíp, gyorsan egy üveggel, aztán mehet a sétatatyóba vész esetére! MEg egy arnica homeopátiás golyócska. Nem nyílt sebek esetén, pl. horzsolásnál, zúzódásnál öt szem a szájba, aztán egy óra múlva ismételni, aztán reggel-este, és gyorsabban gyógyul.

Névtelen said...

Jujjj... Azt mondom, amit nekem is mondani szoktak: Hozzá kell szokni, mert sok ilyen lesz, amíg felnőnek. :) Ha visszaemlékszem, Ricsin tavaly nyáron alig volt szabad felület a kék-zöld foltok között.

Névtelen said...

Juj Drága! Puszi a sebedre, hogy gyorsabban gyógyuljon!
Curiosa sebkezelő gél.... Csenge pofijáról hamar eltűntette a "jóságát"! Amúgy nem semmi, hogy mikre képesek, amondó vagyok én, is fel kell készülni...

Névtelen said...

Sebfertőtlenítő beszerezve, Arnica van még itthon a szülés óta, Curiosat is veszünk, köszi a tippeket :-) Csúnyának még csúnya az arca, de amúgy kutya baja. És legalább nem a szépidőről kell beszélgetnem az utcán a nénikkel :-)

Névtelen said...

Szió! Jelentem az első rövidgatyás délutánon beszereztünk 2 db térd és egy darab fejsérülést.(és még csak most jön a nyár) Van Betadin meg Bepanthen meg jó sok mesefigurás "bibitapasz"! :))

Névtelen said...

Gondoltam, hogy nekünk is majd külön bejegyzés lesz az első rövidnacis napról, de aztán néhány karcolással megúszta :-)