2008. június 10., kedd

Ma délután...

... előkerült a tavalyi pancsoló.
Nosztalgiáztam is, hogy milyen nyugis volt az élet, amikor még csak beletettem Danit a kellemesen meleg vízbe, aztán amíg ki nem vettem, ott maradt :-).
Bezzeg most percenként ki- és beszállt, és amikor kiszállt, akkor csak természetes, hogy a homokozót célozta meg. Ott aztán picit dobálta a homokot, majd vissza a vízbe. (Egyébként elkezdett utánozni a "homoksüti" - ami nálunk pl. mozdony formájú - gyártásában is, felfordítja a teletömött formát, bár még kicsit türelmetlenül veszi le a homokról, úgyhogy sérülnek bizonyos részek, de legalább próbálkozik, nincs veszve minden :D).
A nap legnagyobb kitolása az volt, hogy amikor már jó ideje nem akart bemenni a vízbe, felöltöztettem rendes pelusba, meg szandált húztam a lábára, na abban a pillanatban a pancsoló felé vette az irányt, kényelmesen elhelyezkedett benne, és játszott még vagy 20 percet...



0 Comments: