2008. augusztus 1., péntek

Látogat

Dani fiam élénk társadalmi életet él.
Azért ugyanis, hogy nekem legyen itthon egy kis nyugi - amiben kiélhetem a terhesség utolsó heteiből adódó takarítási kényszeremet - Apája elvitte magával ma délután is "látogatni". (Ez amolyan papszokás, nevezhető családlátogatásnak is.)
Fél 6 körül indultak a sétára, aztán úgy 9 óra tájékán már gondoltam, telefonálok egyet, hogy mégis hol járnak, mert ugye a vacsoraidő, meg a fürdés..., mire megtudtam, hogy Dani épp vacsorázik (körtét uborkával, kalácsot, meg parizeres sajtot), macskákat simogat és libákat néz, és a háttérben hallom, hogy komoly eszmecserét folytat, és be nem áll a szája - mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog este 9-kor.
(Persze csak a saját nyelvén mondja a magáét, a magyar nyelvtől egyelőre tartózkodik.)

1 Comment:

Névtelen said...

Visszafogni, még most, különben hamarosan ott tartotok, ahol mi! (Szóltam...)