2008. szeptember 5., péntek

Tesók


1 Comment:

-krisztina- said...

Most, hogy Zorka az ölében fekszik, Dani olyan NaaagyFiú már! Ő már igazi nagytesó :)

Tudsz abban segíteni, hogy hogyan tudok képet a bejegyzésbe beilleszteni?

1. Én eddig úgy szoktam, hogy írom a szöveget, aztán mikor a képet akarom tenni, akkor a "kép hozzáadása" gomb -fénykép feltöltése a számítógépről. Ezt jól csinálom, vagy a linket kell bemásolni, ami az adott képhez tartozik???

2. Aztán van a Picasa-ban egy olyan album, amibe ezek a képek bekerülnek (Cicamók mindennapjai-ezt azt hiszem én hoztam létre...de van egy másik, ami magától jött létre- Blogger képek- ebben csak a profil kép van benne, ezt nem is használom). Kiírja, hogy még csak 6%-át használtam fel a 1024 MB keretnek, viszont egy albumba "csak" 500 kép kerülhet (ez most soknak tűnik, de ha évekig még vezetem a naplót, akkor nem lesz elég az 500 db-os férőhely). A Te Picasa galériádban pedig úgy látom, hogy havi szinten van bontva az album, így nem fog betelni a kvóta. Ezt hogyan csinálod???

3. Nálad a képre rá lehet kattintani (mert megjelenik a kéz) és akkor kinagyítja a feltöltött képet, nálam nem. Azért mert a képméret nálam "közepes"???

Köszönöm, hogy ha tudsz rám időt szakítani, de NEM SÜRGŐS :) !!! hogy ne itt levelezzünk, megadom az emailem: szne.krisztina@gmail.com