2008. október 22., szerda

Berendezés

Ha esetleg van olyan blogolvasónk, aki még gyerekszoba-bútor vásárlás előtt áll, akkor hadd javasoljam a min. másfél méteres magasságban elhelyezett játéktároló polcokat, eljön ugyanis az idő, amikor a gyermek kedvenc elfoglaltsága az elérhető magasságban levő játékos dobozok kiborogatása, majd mintakijólvégeztedolgát otthagyása lesz, és ez különösen is izgalmas abban az esetben, ha a játékos dobozok nagy részében duplodarabok meg fa építőkockák vannak.
Én szóltam!

(Aztán ha az ember nem pakol el időben, akkor a duplo- és építőkocka darabok estére beterítik a lakás legeldugottabb zugát is, és jobb, ha az ember benéz a sütőbe (amin gyerekzár van!), mielőtt berakja az ebédet, mert esetleg az olvadó műanyag szaga fogja emlékeztetni arra a mulasztására, hogy a gyerekszoba játékospolcait nem legalább másfél méteres magasságban helyezte el...)

2 Comments:

-krisztina- said...

Épp tegnap döntöttünk úgy Apával, hogy elsőszülöttem nem kap egy jóóódarabig játékot, sőt, a már meglévőkből is elteszünk néhányat.
Mert az már botrányos, hogy nálunk is reggel 8-ra olyan pusztítást visz véghez a Kisasszony, hogy egy nap nem elég a rendbehozatalára... meg minek is, ha másnap kezdődik elölről... most nálunk még frankóbb a dolog, mert a 7végén avattuk fel a GYEREKSZOBÁT. így legalább 2 helyszínen mehet a rombolás. én naiv, meg úgy gondoltam, hogy ezután a gyerekszoba lesz a csatatér, a mi szobánk meg a béke szigete... hát nem jött be :(((

Zsukkata said...

ezek szerint nem egyedi eset vagyunk :-))