2008. december 13., szombat

Ez a nap más

Kijut nekünk most az ünneplésből: a Keresztelős után tegnap Szülinapos volt a háznál, Dani két (azaz tettő) éves lett :-).

Ezúttal azonban, éppen a keresztelővel való időbeli egybeesés miatt nem hívtunk vendégeket, csak magunkban szülinapoztunk, de azért semmiképpen nem akartuk, hogy Kétéves hiányt szenvedjen ünneplésből, úgyhogy volt torta két gyertyával, egy Thomas mozdonnyal, és egy tűzijátékkal (ez utóbbi persze osztatlan sikert aratott); volt egész nap kiemelt foglalkozás és játék a Fiatalemberrel, amihez komoly segítséget nyújtott az ajándék szerelőasztal; volt zene és tánc is, mert reggel elkövettem a hibát, hogy lejátszottam neki az Alma együttestől a "Ma van a szülinapom" című dalt, a délelőtt további részében pedig csak az állandó ismétlésről kellett gondoskodnom, úgyhogy zengett a ház a "Remek a hangulatom-tom-tom, ma van a szülinapom-pom-pom"-tól, amihez a koreográfiát Dani biztosította :-).


6 Comments:

-krisztina- said...

Hát, igen... már akartam kérdezni, hogy nem-e tegnap volt a szülinapja a NagyFiúnak és/vagy most tartjátok-e? De látom, hogy nem tévedtem...

Szóval az Isten éltesse nagyon sokáig erőben, egészségben ezt a Legényt!

(az első képen, ahol Zorka is ott ül és részesedik a nagy buliból...
nem rég még Dani (meg az enyém is) volt ekkora, most meg már Apával szerelnek, mint a nagyok...
hova rohan így az idő???
ez egy költői kérdés volt...)

Zsukkata said...

Krisztina, nagyon köszi :-) És én is csak ámulok, hogy hogy rohan az idő, és milyen gyorsan nőnek...

sbodi said...

Boldog születésnapot a nagyfiúnak! (Kicsit megkésve, mert eddig nem tudtam kommentet írni, talán majd most engedi.)

Névtelen said...

Érdekes, az én időmben egyértelműen Halász Judit volt a születésnapos dal. Viszont a pécsi kollégátoknál is az Alma ment.

Zsukkata said...

Melyik pécsi kollégára gondolsz :-)? Amúgy az én időmben is a Halász Judit dal volt a szülinapos, lehet, hogy egy korosztály vagyunk?

Névtelen said...

Bendegúz szüleire.
Nem sokkal vagyok idősebb Nálatok (bár az erdőben futva nehezen tudtam tartani az iramot a férjeddel).
OSz