2009. január 23., péntek

Mégújabb

A védőnénink hathatós segítségével feltettük az újabb zacskót. Résbiztosan. Nem is öltöztettem fel a Lányt, itt ültem mellette, hogy rögtön lecsaphassak a zacsira, ha tele lesz. Aztán kimentem hozni neki egy zoknit, hogy legalább a lába ne fázzon. És eközben.... PISILT, igen, KI a zacskóból. Szerintem anatómiailag alkalmatlan a vizeletvételre, én legalábbis feladom.
Ha valaki céget szeretne alapítani vizeletgyűjtő zacskók gyártására, ránk számíthat, belőlünk fog meggazdagodni, az biztos.

2 Comments:

anyahajó said...

Nem Zorka alkalmatlan anatómiailag a zacskóba pisilésre, hanem a zacskó alkalmatlan felragasztásra. Te jó ég, mi is mennyit szenvedtünk. A végén (5. zacskó) odavittem a gyereket meg a zacskót a laborba, és közöltem a nővel, hogy csinálja ő, ha mintát akar. Ő is szenvedett sokat, csak másodszorra sikerült.

Lepkevár said...

Csatlakozom. A zacskó alkalmatlan. Mi tavaly a kórházban vagy hatot elhasználtunk,mire az egyikben lett pár csepp. Ja, és nem én tettem fel, hanem az ápolónők. :) Remélem, nem lesz semmi gond!