2009. szeptember 14., hétfő

Játszótéri mozaik

Mondtam már, hogy Vácon van egy szuper játszótér?
Még nyár elején fedeztük fel, és akkor megfogadtuk, hogy majd jó sokat járunk oda. Na, hát ahhoz képest elég ritkán voltunk, tegnap viszont fényképezőt is vittünk. Azért jó ez a játszi, mert van játék egészen piciknek, közepeseknek, és nagyoknak is. Bár nem is tudom, hogy a "nagyok" kategória mit jelenthet, ha az én fiam csak ezeken a játékokon érezte jól magát, a tizenévesek társaságában. Mindenesetre, amikor az apja elindította azon a lengő-csúszó akármicsodán, amire azt hittem, hogy együtt fognak felülni, én meg már csak annyit tudtam kiáltani, hogy "Ugye nem engeded el egyedül?", ő meg visszakiabált, hogy "DE!", akkor azért meghűlt bennem a vér.  
Van jónéhány csúszda, meg mászós, meg függeszkedős játék, Zapu le is mérte, hogy Dani egészen 20 másodpercig bírja a függést, csak azt nem tudom, hogy a mellettünk álló szülők mit gondolhattak rólunk, amikor elindult a stopper :o). 
És Dani azt is kipróbálta, hogy hogyan csúsznak le a tűzoltóbácsik azon a fém csövön, ami a tűzoltós könyvben is szerepel.
Zorka is élvezte a játszóterezést, kipróbálta a kiscsúszdát, meg a kishintát, és sétáltatta is magát jó sokat. Nem, egyedül még nem tud menni, de vezettetni nagyon szereti magát.
Illusztráció alant.

0 Comments: