2007. május 12., szombat

Keresztanyuzás

Az 5 hónapos szülinapomon nagy buli volt: meglátogatott a Keresztanyu. Végre ismét megcibálhattam a hosszú szőke haját! Bár ma inkább a keze, meg a könyöke volt a nyerő nálam, azt rágtam legszívesebben.
Bemutattam neki is legújabb tudományomat: a hasrafordulást. Kedvenc elfoglaltságom mostanában, hogy ha letesznek, rögtön hasra fordulok, vissza azonban valami miatt nem sikerül a fordulat (pedig azt tanultam meg legelőször, nem tudom, hogy lehetett ezt elfelejteni...), így addig könyörgök, amíg megszánnak és visszafordítanak... Ekkor azonban rögtön megint a hasamra fordulok, és kezdődhet a játék elölről :-)! Én nagyon élvezem, anyu kevésbé... Voltunk sétálni is közösen, bár csak egy rövidet, mert megeredt az eső. Még szerencse, hogy a nagy zuhi előtt hazaértünk, különben bőrig áztunk volna.
Nagyon szeretnék már kúszni is, a lábamat már sikerült teljesen felhúznom a pocakomhoz, és kapálózom velük, de azt még sajna nem tudom, hogy a kezeimmel mit is kell ilyenkor csinálni, hogy előre haladjak... De nem adom fel, gyakorlok ezerrel! Majd szólok, ha sikerült :-)

0 Comments: