2007. június 3., vasárnap

Dáthásvagyok :-(

Hát ez is megtörtént. Életemben először beszereztem egy kiadós náthát. Tüsszögök, szörcsögök, szívják az orrom, rosszul alszom, szörnyen nyűgös vagyok. Ez még annál is rosszabb, mint amikor tegnapelőtt leestem a szüleim ágyáról...
Az orrszívó-porszívó régebben még tetszett, de most már egyáltalán nem buli, nagyon utálom, amikor az orromba dugdossák. Akkor ezek szerint mégiscsak normális gyerek vagyok :-)
Ez a buta nátha beárnyékolja a tegnapi napról szóló beszámolómat is, sokkal lelkesebben újságolnám el különben, hogy tegnap lagziban voltunk. Akkor még jó egészségnek örvendtem, és élveztem a menyasszonyéval vetekedő népszerűséget. Pedig nekem nem is volt olyan szép ruhám.
Aztán éjjel jött a krahh.
Ezért most nem is írok többet, megyek, kúrálom magam.
Dáthás puszi mindenkinek!

0 Comments: