2007. június 10., vasárnap

Tereske +

Húúú, már megint jó régen jelentkeztem.... Egészen pontosan egy hete, múlt vasárnap. Ennek az az oka, hogy általában hétvégén történnek velem az érdekes dolgok, a hétköznapok csak a megszokott napirendben folynak, így azokról sok mindent nem tudok mondani. Viszont a hétvége... a hétvége az ismét mozgalmasnak bizonyult.
DE! Mindenekelőtt szeretnék megnyugtatni minden kedves aggódó Családtagot, Barátot és Ismerőst, hogy a náthám múlóban. Nem mondom, szipogok még kicsit, de már egyébként kutya bajom. Ennek következtében kevesebbet szívják az orrom azzal az átok orrszívóval, és kevesebbszer hallatszik a paplakból Bánk utcái felé, hogy éppen gyermekkínzás folyik...
Naszóval, a hétvége rendkívül izgalmasra sikerdett. Először is azért, mert gyülekezeti családi napon voltam Tereskén. Apa, meg jó sok fiatal és idősebb Vállalkozó Szellem bicajjal közelítette meg a tereskei tó melletti tisztást, mi anyával (meg még jó sok fiatal és idősebb kevésbé Vállalkozó Szellem) autóval mentünk. Mire odaértünk, késő délelőtt, már javában rotyogott a finom gulyás, és olyan sok érdekesség volt ott amúgy is, hogy el is feledkeztem a délelőtti alvásomról, és csak délután szundítottam egyet az árnyékban. Addig pedig a hittanos csajoktól bezsebeltem egy csomó bókot, jól elraktározom arra az időre, amikor a lányok már majd nem fognak ilyen lelkesen bókolni nekem :-) Szóval nagyon kellemesen telt a szombatom. Ez volt a címben szereplő "Tereske".
De a címben a "Tereske" mellett még egy + jel is van, ami azt hivatott jelezni, hogy még egy + jó dolog is történt velem szombaton és vasárnap. Mégpedig az, hogy meglátogatott a Nagybácsim, a Márton és a leendő nagynénim, Réka. Nagyon odavoltam értük, Márton bácsit képes voltam percekig folyamatosan stírolni, széles mosollyal a számon. Azt mondják, biztos azért ilyen hiperszimpi nekem, mert ő volt az, aki először meglátogatott a kórházban, amikor megszülettem. Jól megjegyzem ám magamnak az ilyen fazonokat :-) Ma rájuk is lettem bízva, amíg apa meg anya isitiszin voltak.
A hétvégéről készültek fényképek is ám, amint kézhez kapom őket, máris megosztom Veletek!
Nos, remélem, hogy nem egy hát múlva hallotok rólam legközelebb, hanem már korábban is, de ha mégis csak egy hét múlva lesz belőle, akkor szép hetet Mindannyiótoknak és Viszontolvasásra :-)

0 Comments: