2007. szeptember 18., kedd

Csomagot kaptunk!

Anya ugyanis nyert nekem a Kismama egyik játékában egy szupijó mesekönyvet. Nagy volt az öröm, mert anya - elmondása szerint - nem az a nyerős típus, és most is csak úgy kivételesen küldött el valami jó választ sms-ben, és erre ma megjött a nyereményünk!
A könyv nagyon vicces egyébként, ablakokon lehet bekukucskálni, mert az a feladat, hogy meg kell keresni Mimit, a kisegeret. Ez volt a mai legjobb játékom, bár kézbe nem nagyon kaphattam, mert anya féltette a fogaimtól, de nézegetni azt szabad volt.
Ezen kívül a sláger nálunk mostanában a Kisbencés dal, nagyon szeretem! A végén már valami tapsifélét is csinálok, amikor arról van szó, hogy az anyukája megdádázta a Kisbencét. Persze azért sajnálom is szegényt, de hát minek ment a kemencébe.
Ja, és sikerült végre kettesben is kipróbálnom a libikókát, ma voltak nálunk Lanáék, és vele libikókáztunk. Jó buli :-)

2 Comments:

Névtelen said...

Pont azért ment a kemencébe, amiért te a zuhanytálcára. Mert az jó! Kész, passz. Amúgy én a ruhaszárítót szeretem, főleg, amikor jó sok hosszú ruha lóg rajta, akkopr remekül fel is lehet dönteni. Ajánlom!

Névtelen said...

A vasalóállványról pedig ne is beszéljünk :-). Akkor a legjobb, amikor még a forró vasaló is rajta van! Látnád anyukám elkerekedett szemeit, amikor ilyenkor elkezdem rángatni. Hihi. Ajánlom!