2007. szeptember 19., szerda

Új fejlemény:

Dani a Bobbyba kapaszkodva mendegél. Fogja a kormányt, tolja maga elött a szerkezetet, ő pedig ügyesen lépeget utána. Mondjuk a látvány csak erős idegzetűeknek, mert én mindig attól rettegek, hogy a Bobby egyszercsak gyorsabbra veszi az iramot, mint a Dani, és akkor nagy lesz az orraesés. De majd igyekszem vigyázni :-)
A másik, hogy mostanában kedvenc üldögélő helyéül a zuhanytálcát választotta. Beoson a fürdőszobába, bemászik a zuhanytálcába, és békésen elszöszöl mindazzal, amit a lefolyónyílásnál talál... Rosszabbik verzióban éppen elötte zuhanyzott valaki, és akkor rögtön öltöztethetem is át...
A fürdőszobánál jobban már csak a WC érdekli, ami ugye tiltott hely, amióta egyszer szájában a WC-peremmel találtam. Lelkendezve veszi tudomásul, ha valamelyik családtagja éppen ott tartózkodik, és ha történetesen az ajtó sincs kilincsre zárva, akkor boldogan bejön és figyelemmel követi az eseményeket... Na, hát ezt ő viccesebbnek találja, mint mi.
ÉS! Szereti a salátafőzeléket! Én ilyen borzalmat korábban el se tudtam képzelni, mint fejessalátából főzeléket készíteni, de más anyukáktól hallottam, hogy a gyerekek ezt szokták szeretni, és gondoltam, kipróbálom. Tényleg nem rossz, és Fiatalúr is elismerésének adott hangot a salátafőzeléket megkóstolván. Persze mindezt szigorúan pépesítve!

0 Comments: