2007. október 22., hétfő

Ebadta kölke nem alszik

Legalábbis idegenben nem - derült ki a szárszói hétvégén. Szóval nem egyszeri eset volt, hogy múltkor nem volt hajlandó a Nagyszülőknél elaludni, és ezzel megfosztotta Apjátanyját egy kellemes esti mozitól. Szárszón is mindkét éjjel ott dekkolhattam vele 11-ig a szobában. Hiába volt Sári, meg minden itthoni alvókellék, még a kispárnáját is elvittem, hogy érezze az otthon-szagot - nem segített semmi. Igazából az se, hogy én ott voltam vele, mert így is sírt. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy idegenben én se vagyok a legjobb alvó, és hogy most még ráadásul Dani éjszakai neszezésétől elszokott fülem minden apró mocorgásra riasztott, akkor mondjuk inkább azt, hogy amikor hazajöttünk, megkönnyebbülten konstatáltam, hogy végre kipihenhetem magam. De legalább három napig nem kellett nézegetnem a romokban álló háztartást, ami azóta viszont egyre erőteljesebben nyomaszt :-)

0 Comments: