2008. július 19., szombat

Bringás

7 Comments:

Névtelen said...

Nagyon boldog Dani-napot kívánunk az érintettnek! :)

Kata, láttam a másik blogban, hogy te nagyon járatos vagy ikeássütik területén. :) Véletlenül nem tudod, hogy annak mi a neve, amit körülírtam az állatkertes posztomban?

Névtelen said...

Nagyon köszönjük a köszöntést :-)!
Szerintem ti is a svéd mandulatortát ettétek az ikeában, azért is utalgattam rá a másik blogban :-)

Névtelen said...

Mi is boldog névnapot kívánunk!

Névtelen said...

AZAZAZ!!!! :) Nagyon köszi!!!! Az a helyzet, hogy D. vette és nem emlékezett a nevére, de most, hogy mondtam neki a svéd mandulatortát, beugrott neki, hogy az volt!! :))) Mire nem jók a blogok...?! :D Egyébként nem jöttem rá, hogy rám céloztál a másik blogban, még gondoltam is, hogy jó sok ikeasüti rajongó lehet! :)

Névtelen said...

Gyöngyi, pedig még be is linkeltem a bejegyzésed, csak az azon a blogon nem olyan feltűnő színű. De örülök, hogy megvan a süti, azt hiszem lehet kapni hűtve is, hogy otthon elkészíthesse az ember, mi csak azért nem vettünk még, mert nálunk hamar fogyna :-)
Sbodinak is köszi a névnapkívánást :-)

Névtelen said...

Te Kata, én most szavanként átnéztem és így sem találom a linket. :))) No mindegy, a lényeg, hogy megvan! Nem tudod véletlenül, hogy hűtve hol lehet beszerezni? Mert ha csak az Ikeában, akkor azzal nem megyek messzire. :D

Névtelen said...

A link az "is" szó alatt található, de most már majd teszek róla, hogy látszódjon is :-). Úgy tudom, hogy a hűtött süti csak az Ikeában van, úgyhogy kénytelenek vagytok még egyszer meglátogatni az áruházat, de akkor szóljatok, hátha összefutunk :-)