2009. január 2., péntek

Dani bemutatja a családját

Pyzam Family Sticker Toy


Get your own Family Sticker Maker & MySpace Layouts.

Anya (vagyis én): Tata (azaz Kata)

Apa: Kokó (azaz Kornél) - egyszer kiabáltam Kornélnak a földszintre, hogy "Kornél, Kornél!", mire Dani oda állt mellém, és elkezdte kiabálni, hogy "Kokóóó, Kokóóó!", na azóta Kokó az apja.

Tesó: illetve Beeebi (amúgy Zorka, a nő inkább onnan jön, hogy egyszer feltettem a költői kérdést, hogy már megint miért sír ez a NŐ, mire Dani rávágta, hogy "nő", és azóta le se lehet róla beszélni. A "Beeebi" a Bébit jelenti, de ezt biztos nem volt nehéz kitalálni :D.

Mama: Mama (bezzeg ezt hibátlanul mondja)

Papa: Papa (hiába, a nagyszülők kiváltságos helyzetben vannak)

Dédi: Deéédi

A többi családtagot még nem szólítja sehogy *, illetve ha valakit meg akar szólítani, akkor általános a "Tata", ami szerény személyem megszólítása mellett még a "Figyelj!" jelentéssel is bír.
Ma pedig bevásárlás közben az egyik sorban álló középkorú hölgyet lemamázta, de aztán meggyőztük, hogy az a néni nem a mi mamánk.

Na, de ezzel csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy felcsillant a remény, hogy Dani az elkövetkezendő években még megtanul beszélni, már egyértelműen utánoz minket, úgyhogy most már tényleg csak egy kis türelem kell. Türelem. Türelem.

* kifelejtettem Dodót, azaz Doresz nagyunokatesót :-). Ezúton is elnézést az Érintettől.

1 Comment:

anyahajó said...

Kifelejtetted Dodót!