2009. február 24., kedd

Fogas kérdések

Nem, sajnos nem arról fog szólni ez a post, hogy Zorka fogakat növeszt, pedig növeszt.

Ennél sokkal lehangolóbb dolgot vettem észre tegnap este Dani fiamnál, mégpedig azt, hogy az egyik kis fogacskájából le van törve egy darab. Az egyik sarka. Ráadásul az egyik első fogának, úgyhogy ez csak mélyíti a depressziómat. Mert én úgy örültem neki, hogy Daninak olyan helyes kis fogsora van. Még idegenek is mindig megdicsérték a hófehér gyöngy-fogait. Erre tessék. Két évesen tönkreteszi magát, most ezt nézegethetjük, amíg ki nem hullik a többi tejfoggal együtt. Mondjuk Apánk szerint csak csókközelből látható, arra meg még most ne pályázzon a közeljövőben, de az én szemem folyton ott van a kis törésnél, és rögtön rossz kedvem lesz, ha meglátom.
És a legszebb az egészben, hogy fogalmam sincs, mikor történt a dolog. A múlt héten, a szájfelszakadós esésnél direkt ellenőriztem, akkor még rendben volt minden foga. Azóta meg szerintem nem történt olyan baleset, hogy letörhetett volna. Vagy esetleg az esésnél megrepedt, és később esett le az a kis csücsök?
Anyuszomorú :o(.

5 Comments:

anyahajó said...

Szerintem menjetek el fogorvoshoz, nehogy a letörés mentén kezdjen el romolni. És hátha van valami ötlete arra nézve is, hogy lehetne kicsit kikozmetikázni.

maraton said...

Eszembe jut Kőhalmi klasszikus sztorija a fogorvosok és a vízvezetékszerelők közötti hasonlóságról... :)
Szerintem gondoljátok meg, mikor mentek...

Zsukkata said...

Bár nagy rajongója vagyok, de most nem esik le, hogy melyik ez a sztori... Viszont a sapid megvan!!! :o)

maraton said...

Próbáltam megtalálni pontosan, de sajnos már nincs fent. Kb olyasmi, hogy a vízvezetékszerelő ránéz a fürdőszobára, és bár csak a csapot kellene kicserélni, már bontja az egész helyiséget. Ugyanez a helyzet a fogorvosokkal is, ha engeded belenézni a szádba... :-D

Zsukkata said...

Ja, és ez saját tapasztalat is mostanság, nem :o))?