2009. február 5., csütörtök

A Vágás

Dani borotválkozik. Ez ugye nem újdonság, minden este eljátssza a kádban, hogy ő apa, behabozza az arcát, és aztán nagyívű mozdulatokkal leborotválja az arcát, egyik ujját borotvaként használva.
Tegnap azzal a különbséggel játszódott a szertartás, hogy kezébe kaparintotta apánk igazi borotváját, ami rendkívül hanyag módon a mosdókagylón lett hagyva. Úgyhogy miközben Dani a fürdőkádban matatott, én meg a kiskádban Zorkát lötyköltem, egyszer csak arra a látványra kaptam fel a fejem, hogy Dani szája szélén élénkpiros vércsík kígyózik lefelé. Szívbaj rögtön, majdnem kiejtettem kezeim közül a Lányt, aztán észbe kaptam, és csak apánknak üvöltöttem, hogy rendezze el a helyzetet, végülis ez a borotválkozás olyan férfidolog.
Kiderült, hogy csak egy egészen vékonyka kis vágást ejtett a szája sarkában, a látvány sokkal ijesztőbb volt, mint a sérülés maga, vagy csak én nézek mostanában túl sok akciófilmet (?).

0 Comments: