2009. február 5., csütörtök

Zorka eszik

Zorka belépett a szilárd étellel táplálkozók klubjába.

Kóstolgatja az almás-krumplis pépet, meg a sütőtököt, már három kiskanállal elfogyaszt délidőben is, meg vacsira is, úgyhogy nála ez is egyszerűbben megy, mint a Bátyusnál, akivel két hét megfeszített munkájával jutottam el a nullától az egy kiskanálig.
Egyelőre még úgy eszik, mintha szopizna, leszopogatja a kanálról és csámcsog rettenetesen, és ma már azt is megállapítottam, hogy az evéshez nem csak őt kell beöltöztetni talpig előkébe, hanem nekem se árt a védőfelszerelés, mert evés közben szeret beszélgetni (hiába, nőből van), és az se zavarja, ha ezzel a pép nagy részét rám fröcskölni.
Persze a fő kaja még mindig a tej, és ez még valószínűleg így is lesz egy darabig.
Az összes olyan babagondozós könyvet pedig kidobom, ami arról beszél, hogy a bébik ebben a korban már nem táplálkoznak éjjelente. Mert az én lányom négyszer is. Arra meg egyik könyv se ad választ, hogy meddig lesz ez így. Pedig én nagyon szeretném megtudni.


0 Comments: