2008. április 6., vasárnap

Pakol

De most már nem csak lepakol, meg szétpakol, hanem elpakol dolgokat.
Így történt, hogy másfél napig kerestem a mobiltelefonom, mire teljesen véletlenül az egyik játéktároló doboz alján találtam meg. Ráadásul az a doboz volt a búvóhely, amit annyira nem is használunk, még az én ősrégi plüssállataim tárolója. Persze egyszerűbb lett volna a dolog, ha nem lett volna a mobil lehalkítva... Na mindegy, az a lényeg, hogy végül meglett.
A távirányító a másik nagy szerelem, azt este a bili alatt fedeztük fel, még jó, hogy a bilit minden nap használjuk, így az alatta rejtőző dolgok legkésőbb a fürdetéskor előkerülnek.
Az egyik szekrényünk kulcsát a mosógép mögött találtam, porcicák ölelésében. Szerencse, hogy nálunk az összes szekrény ugyanolyan kulccsal nyílik, tehát csak arra kell ügyelni, hogy végül azért maradjon legalább egy kulcs, amit ennek érdekében legalábbis egy olyan "csak veszély esetén feltörni" dobozban kellene tárolnunk. Már el is képzeltem, mint a nappalink új díszét.
Az egyik csőrös pohár pedig három hét után, tegnap került elő, a könyvespolcról, a könyvek mögötti résből. Legutóbb tej volt benne...

1 Comment:

Névtelen said...

de nagy zsivany!!! csak ezt olvastam, majd visszaterek a tobbire, no meg a Asu blogjat is frissitem, hamarosan! mar nagyon hianyzik a netezos eletem, de ez meg odebb van :( addig is jok legyetek s rosszcsontok!