2009. március 18., szerda

Első éjjel

Ma délután nekiveselkedtem, és átalakítottam Dani kiságyát rendes, becsületes gyerekággyá. Fiatalúr tevékenyen közreműködött, fogta és cipelte a kiszedett rácsokat, ezen kívül tesztelte az ágy stabilitását, így még az éjszakai nyugovóra térés előtt kiderült, hogy melyik csavart kell erősebben meghúzni.
Jelentem, az esti lefekvés probléma nélkül lezajlott, és szinte hihetetlen, hogy ilyen egyszerűen átállt a rácsoságyról, ahol ugye kénytelen volt aludni, a rácsok nélkülire, ahova saját szabad akaratából fekszik le. Nem gondoltam, hogy ez ennyire simán fog menni, de ha jól emlékszem, akkor én abban is kételkedtem valamikor másfél évvel ezelőtt, hogy megtanul majd darabos ételeket enni, meg pohárból inni.
Ez a fotó, ezzel az édes kis huncut Manóval az első, rendes ágyban töltött estét hivatott megörökíteni, történelmi jelentőségű, kérem :o).

0 Comments: